Home / Do’s & Don’ts in zakelijke correspondentie
Wat is nu de juiste communicatiewijze in zakelijke correspondentie? Wat kan wel, wat kan niet, en natuurlijk vooral: hoe zit dat in het Engels? Zakelijke Engelse contacten zijn overal. Denk maar eens aan buitenlandse leveranciers, internationale conferenties of natuurlijk Engelssprekende klanten of collega’s. Het aftasten van wat wel en niet geschikt is in zakelijke Engelse correspondentie kan soms lang duren, en daarom wil ik je een eind op weg helpen met 5 do’s en don’ts.
BETER IN HET ENGELS COMMUNICEREN?
Ontdek hoe je je zakelijk Engels zo snel mogelijk up-to-speed krijgt voor jouw rol, functie en werksituatie.
Gerelateerd
De Human Resources sector kent vele uitdagingen, met name in een globale context. Wanneer jij als HR-professional te maken krijgt met werknemers uit verschillende landen…
Luister
“Why was the math book sad? Because it had too many problems.” Je raad het al. In deze podcast ga ik het hebben over humor…
Luister
Cold calling heeft enorm veel voordelen, met name ten opzichte van andere vormen van koude acquisitie. Als ondernemer of business professional is cold calling vast…
Luister