Als ik vraag: wat zijn de sterke punten van jouw bedrijf? Schieten er dan direct een aantal aspecten bij je te binnen? Of misschien juist als ik het tegenovergestelde aan je vraag. Wat zijn de minst sterke of zelfs zwakke punten van jouw bedrijf? Geen zorgen als je na het horen van deze vraag ook antwoord zou kunnen geven. Het is namelijk heel belangrijk om een duidelijk beeld te hebben van de sterke en zwakke kanten van je bedrijf.
Waarom? Als je dit goed voor ogen hebt, kun je op een doelgerichte manier de tools gebruiken die voor jouw bedrijf werken. Daarnaast heb je een beter inzicht op welke beslissingen belangrijk zijn voor jouw bedrijf, en heb je een duidelijker beeld welke bedrijfsstrategie bij jouw bedrijf past. Lucky you, er bestaat namelijk een analyse die je perfect kunt gebruiken voor het in kaart brengen van die sterke en zwakke punten. Deze bespreek ik in deze podcast met je, inclusief Engelse key terms, zodat jij deze analyse kan toepassen op jouw bedrijf!
KLIK HIER OM DE PODCAST TE BELUISTEREN
