Engelse telephoning tips

Telephoning Tips (Deel 2)

Als zakelijk professional is telefoneren in het Engels vast geen vreemde activiteit voor je. In deel 1 van Telephoning Tips heb gehad over de juiste houding tijdens een telefoongesprek. Maar hoe kan je ervoor zorgen dat het gesprek vloeiend verloopt en dat hetgeen wat je wil zeggen duidelijk overkomt? Door rekening te houden met een aantal zaken kan je er namelijk voor zorgen dat een telefoongesprek nog prettiger wordt voor jou en degene waarmee je telefoneert. Door je communicatie te verbeteren zorg je er tevens voor dat je professioneler overkomt.

🔗 Luister ook naar Telephoning Tips (Deel 1), klik hier.

Quick and Easy Tips for your Business English

Deze podcast aflevering: Telephoning Tips (Deel 2) maakt deel uit van de serie Quick and Easy Tips for your Business English, met als host Anneke Drijver.

🎧 Podcast linkjes

Klik op een van de volgende linkjes om direct naar de podcast te luisteren: SoundCloud, iTunes of YouTube.

Op je smartphone

Het is ook mogelijk om op je smartphone naar de podcast te luisteren. Dit kan door de desbetreffende app te openen (misschien eerst downloaden) en te zoeken op de naam van de podcast: Quick and Easy Tips for your Business English. De podcast is te beluisteren op SoundCloud, iTunes of YouTube. Je kunt de aflevering ook downloaden zodat je bijvoorbeeld in de auto kunt luisteren.

Engelse telephoning tips 

🚀 Hoe kun je jouw zakelijk Engels SNEL professionaliseren?

Let us help! Wij leren je graag hoe je beter in het Engels kunt communiceren. Met meer gemak, impact en zelfvertrouwen. Wil je weten hoe? Neem dan snel een kijkje bij ons praktijkgerichte aanbod van zowel live als online trainingen. Volg de link naar alle: zakelijk Engels trainingen. Of maak direct een – vrijblijvende – afspraak door hier te klikken.

Met meer gemak Engels spreken? Zo doe je dat! (Spoiler: je hoeft niet terug de schoolbanken in.)

Reactie of vraag? Dat kan hieronder.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *