Home / Telephoning Tips (Deel 2)
Als zakelijk professional is telefoneren in het Engels vast geen vreemde activiteit voor je. In deel 1 van Telephoning Tips heb gehad over de juiste houding tijdens een telefoongesprek. Maar hoe kan je ervoor zorgen dat het gesprek vloeiend verloopt en dat hetgeen wat je wil zeggen duidelijk overkomt? Door rekening te houden met een aantal zaken kan je er namelijk voor zorgen dat een telefoongesprek nog prettiger wordt voor jou en degene waarmee je telefoneert. Door je communicatie te verbeteren zorg je er tevens voor dat je professioneler overkomt.
KLIK HIER OM DE PODCAST TE BELUISTEREN
Gratis videotraining
Ontdek hoe jij je zakelijk Engels kunt verbeteren. Ik deel mijn 3 beste tips.
Gerelateerd
Net als in het Nederlands, heb je in het Engels zowel regelmatige als onregelmatige werkwoorden. Bij veel business professionals gaat het vervoegen van Engelse werkwoorden…
Lees
Heb je ooit een collega moeten overtuigen van jouw standpunt? Of heb je ooit een bepaald idee voor een nieuw project of voorstel moeten overleggen…
Lees
Als business professional heb je natuurlijk niet altijd tijd om eens rustig voor je computer te zitten en de blogs van Improve your Business English…
Lees