Home / Telephoning Tips (Deel 2)
Als zakelijk professional is telefoneren in het Engels vast geen vreemde activiteit voor je. In deel 1 van Telephoning Tips heb gehad over de juiste houding tijdens een telefoongesprek. Maar hoe kan je ervoor zorgen dat het gesprek vloeiend verloopt en dat hetgeen wat je wil zeggen duidelijk overkomt? Door rekening te houden met een aantal zaken kan je er namelijk voor zorgen dat een telefoongesprek nog prettiger wordt voor jou en degene waarmee je telefoneert. Door je communicatie te verbeteren zorg je er tevens voor dat je professioneler overkomt.
KLIK HIER OM DE PODCAST TE BELUISTEREN
BETER IN HET ENGELS COMMUNICEREN?
Ontdek hoe je je zakelijk Engels zo snel mogelijk up-to-speed krijgt voor jouw rol, functie en werksituatie.
Gerelateerd
De Human Resources sector kent vele uitdagingen, met name in een globale context. Wanneer jij als HR-professional te maken krijgt met werknemers uit verschillende landen…
Luister
“Why was the math book sad? Because it had too many problems.” Je raad het al. In deze podcast ga ik het hebben over humor…
Luister
Cold calling heeft enorm veel voordelen, met name ten opzichte van andere vormen van koude acquisitie. Als ondernemer of business professional is cold calling vast…
Luister