Iedereen krijgt wel eens te maken met een ontevreden klant, en hoe je hierop reageert, kan het verschil maken tussen een verloren klant en een loyale ambassadeur. Het is belangrijk om professioneel en empathisch te handelen, zodat je de klant zich gehoord en begrepen laat voelen. In deze aflevering bespreken we hoe je kalm blijft, effectief luistert en een oplossing biedt die zowel de klanttevredenheid als de reputatie van je bedrijf ten goede komt.
Mix & match met deze 10 Engelse zinnen!
The Business English Snack
Deze aflevering: Een ontevreden klant kalmeren, maakt deel uit van de serie: 🍿 The Business English Snack, met als host Anneke Drijver.
Video
Podcast
🎬 video & 🎧 Podcast linkjes
Klik op een van de volgende linkjes om naar deze aflevering te kijken of luisteren: YouTube, SoundCloud, Spotify of iTunes.
Op je smartphone
Het is ook mogelijk om op je smartphone naar deze aflevering te kijken en/of te luisteren. Dit kan door de desbetreffende app te openen (misschien eerst downloaden) en te zoeken op de naam van de podcast: 🍿 The Business English Snack. De aflevering is te beluisteren op SoundCloud, Spotify of iTunes en te bekijken op YouTube. Je kunt de aflevering ook downloaden zodat je bijvoorbeeld in de auto kunt luisteren.
LEES MEER OVER: