Home / Business English in Practice: Persuasion (deel 2)
In de vorige podcast heb ik je alle ins en outs verteld over het eerste onderdeel van de Monroe Sequence. Dit is een methode die bijdraagt aan het verbeteren overtuigings-skills. Het ging hierbij over het begin van je overtuiging. Deze podcast volgt daarop, want als je de aandacht eenmaal te pakken hebt, wat dan? Vandaag ga ik het uitgebreid hebben over het tweede en derde onderdeel van de Monroe Sequence, namelijk behoefte en tevredenheid. Op die manier weet jij precies wat je in de kern van je overtuiging wel en niet moet doen om te slagen!
KLIK HIER OM DE PODCAST TE BELUISTEREN
BETER IN HET ENGELS COMMUNICEREN?
Ontdek hoe je je zakelijk Engels zo snel mogelijk up-to-speed krijgt voor jouw rol, functie en werksituatie.
Gerelateerd
Weet je het nog? In de podcast van twee weken geleden heb ik je aan de hand van een aantal veelvoorkomende gespreksonderwerpen over export en…
Luister
Voor veel organisaties is internationale handel niet weg te denken. Houd jij je bezig met het management van export en internationale handel binnen je organisatie?…
Luister
De Human Resources sector kent vele uitdagingen, met name in een globale context. Wanneer jij als HR-professional te maken krijgt met werknemers uit verschillende landen…
Luister