Home / Business English in Practice: Persuasion (deel 2)
In de vorige podcast heb ik je alle ins en outs verteld over het eerste onderdeel van de Monroe Sequence. Dit is een methode die bijdraagt aan het verbeteren overtuigings-skills. Het ging hierbij over het begin van je overtuiging. Deze podcast volgt daarop, want als je de aandacht eenmaal te pakken hebt, wat dan? Vandaag ga ik het uitgebreid hebben over het tweede en derde onderdeel van de Monroe Sequence, namelijk behoefte en tevredenheid. Op die manier weet jij precies wat je in de kern van je overtuiging wel en niet moet doen om te slagen!
KLIK HIER OM DE PODCAST TE BELUISTEREN
Ontdek hoe jij je zakelijk Engels kunt verbeteren. Ik deel mijn 3 beste tips.
Gerelateerd
Telefoneren… sommige mensen hebben er nul problemen mee, terwijl anderen een belletje het liefst altijd uit de weg gaan. Bij welk van de twee jij…
Lees
In de reeks Improve your Basics ga ik aan de slag met verschillende onderdelen die samen de basiskennis vormen voor goed en professioneel zakelijk Engels…
Lees
Vorige week heb ik je in de podcast Amerikaans vs. Brits – Spelling Differences uitgebreid verteld over de verschillen in spelling van het Amerikaans Engels…
Lees