overtuigen engels

Business English in Practice: Persuasion (deel 2)

In de vorige podcast heb ik je alle ins en outs verteld over het eerste onderdeel van de Monroe Sequence. Dit is een methode die bijdraagt aan het verbeteren overtuigings-skills. Het ging hierbij over het begin van je overtuiging. Deze podcast volgt daarop, want als je de aandacht eenmaal te pakken hebt, wat dan? Vandaag ga ik het uitgebreid hebben over het tweede en derde onderdeel van de Monroe Sequence, namelijk behoefte en tevredenheid. Op die manier weet jij precies wat je in de kern moet doen om te slagen bij overtuigen in het Engels!

šŸ”— Deel 1 gemist? Klik hier om te luisteren naar: Business English in Practice: Persuasion (deel 1).

Quick and Easy Tips for your Business English

Deze podcast aflevering: Business English in Practice: Persuasion (deel 2) over overtuigen in het Engels, maakt deel uit van de serie Quick and Easy Tips for your Business English, met als host Anneke Drijver.

šŸŽ§ Podcast linkjes

Klik op een van de volgende linkjes om direct naar de podcast te luisteren: SoundCloud, iTunes of YouTube.

Op je smartphone

Het is ook mogelijk om op je smartphone naar de podcast te luisteren. Dit kan door de desbetreffende app te openen (misschien eerst downloaden) en te zoeken op de naam van de podcast: Quick and Easy Tips for your Business English. De podcast is te beluisteren op SoundCloud, iTunes of YouTube. Je kunt de aflevering ook downloaden zodat je bijvoorbeeld in de auto kunt luisteren.

overtuigen engels 

šŸš€ Hoe kun je jouw zakelijk Engels SNEL professionaliseren?

Let us help! Wij leren je graag hoe je beter in het Engels kunt communiceren. Met meer gemak, impact en zelfvertrouwen. Wil je weten hoe? Neem dan snel een kijkje bij ons praktijkgerichte aanbod van zowel live als online trainingen. Volg de link naar alle: zakelijk Engels trainingen. Of maak direct een – vrijblijvende – afspraak door hier te klikken.

3 successtrategieƫn om je zakelijk Engels een boost te geven

Reactie of vraag? Dat kan hieronder.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *